We kunnen op verschillende manieren samenwerken. Op TikTok, maar ook op andere manieren. 

Samenwerken

Samenwerken op TikTok

Het geheim van goede samenwerkingen op TikTok is dat je altijd moet denken vanuit je publiek. Oh….nu is het geen geheim meer. 😊

Bedenk niet wat JIJ wilt laten zien, maar waar ZIJ behoefte aan hebben. Leuke content om mee te beginnen. Als jouw bedrijf of product past bij mijn volgers, verzinnen we samen iets leuks. TikTok samenwerkingen zijn in het bijzonder geschikt om bekendheid op te bouwen. Bekendheid voor jouw product of dienst. Of om mensen naar jouw TikTok kanaal te krijgen omdat je daar zelf ook toffe content maakt.

Daarbij komt dat reclame op tv of in een krant wordt gezien als hinderlijke onderbreking. Op TikTok komen mensen bewust naar mijn content toe en is de aandacht dus vele malen groter.

Mail me om te sparren over de mogelijkheden: sander@sanderhaas.nl, of via het contactformulier.

Allurion Maagballon

Ik ben met de Allurion maagballon al meer dan 15 kilo afgevallen. Ik heb mijn volgers laten zien hoe dit traject is gegaan. Met regelmatige updates hield ik hen op de hoogte. Talloze vragen heb ik beantwoord. Met meer dan 1.000.000 views op de video’s was deze actie een daverend succes. 

Uit dit succes is een nieuw project ontstaan: Gewichtige Vragen. Binnenkort live! Ook daar zullen samenwerkingsmogelijkheden ontstaan.

ALDI

Voor ALDI maakte ik een serie van 5 video’s waarin ik de producten van ALDI centraal stelde. Naast deze Sinterklaastaart heb ik een kerstdiner gemaakt, een alcoholvrije cocktail, een verjaardagsfeestje en een thuisbioscoopavond. Origineel, op mijn eigen wijze, zodat mijn volgers dit niet als reclame zagen, maar als waardevolle content.

Kwekkeboom

Tijdens de week zonder vlees en zuivel deed ik een productvideo voor de net-als-kipnuggets en nacho cheese bloemkool nuggets. Doordat het bureau dat de actie coördineerde TikTok gericht inzette, keken meer dan 500.000 mensen naar deze video. 

Bestron

Voor Bestron heb ik een serie van zes video’s gemaakt. In de eerste vijf video’s heb ik apparaten van Bestron laten zien. In de zesde presenteerde ik een winactie waarbij mensen een Bestron apparaat naar keuze konden winnen. Dit leverde 300.000 views op.  Maar, nog veel belangrijker, de interactie was gigantisch. 26.000 mensen likte de video’s en meer dan 1.400 schreven een reactie.

Samenwerken op TikTok

Het geheim van goede samenwerkingen op TikTok is dat je altijd moet denken vanuit je publiek. Oh….nu is het geen geheim meer. 😊

Bedenk niet wat JIJ wilt laten zien, maar waar ZIJ behoefte aan hebben. Leuke content om mee te beginnen. Als jouw bedrijf of product past bij mijn volgers, verzinnen we samen iets leuks. TikTok samenwerkingen zijn in het bijzonder geschikt om bekendheid op te bouwen. Bekendheid voor jouw product of dienst. Of om mensen naar jouw TikTok kanaal te krijgen omdat je daar zelf ook toffe content maakt.

Daarbij komt dat reclame op tv of in een krant wordt gezien als hinderlijke onderbreking. Op TikTok komen mensen bewust naar mijn content toe en is de aandacht dus vele malen groter.

Mail me om te sparren over de mogelijkheden: sander@sanderhaas.nl, of via het contactformulier.

Allurion Maagballon

Ik ben met de Allurion maagballon al meer dan 15 kilo afgevallen. Ik heb mijn volgers laten zien hoe dit traject is gegaan. Met regelmatige updates hield ik hen op de hoogte. Talloze vragen heb ik beantwoord. Met meer dan 1.000.000 views op de video’s was deze actie een daverend succes. 

Uit dit succes is een nieuw project ontstaan: Gewichtige Vragen. Binnenkort live! Ook daar zullen samenwerkingsmogelijkheden ontstaan.

ALDI

Voor ALDI maakte ik een serie van 5 video’s waarin ik de producten van ALDI centraal stelde. Naast deze Sinterklaastaart heb ik een kerstdiner gemaakt, een alcoholvrije cocktail, een verjaardagsfeestje en een thuisbioscoopavond. Origineel, op mijn eigen wijze, zodat mijn volgers dit niet als reclame zagen, maar als waardevolle content.

Kwekkeboom

Tijdens de week zonder vlees en zuivel deed ik een productvideo voor de net-als-kipnuggets en nacho cheese bloemkool nuggets. Doordat het bureau dat de actie coördineerde TikTok gericht inzette, keken meer dan 500.000 mensen naar deze video. 

Bestron

Voor Bestron heb ik een serie van zes video’s gemaakt. In de eerste vijf video’s heb ik apparaten van Bestron laten zien. In de zesde presenteerde ik een winactie waarbij mensen een Bestron apparaat naar keuze konden winnen. Dit leverde 300.000 views op.  Maar, nog veel belangrijker, de interactie was gigantisch. 26.000 mensen likte de video’s en meer dan 1.400 schreven een reactie.